Re: Ubuntu

On Tuesday 14 of June 2005 15:27, Lech Karol Pawłaszek wrote:
[...]
> PS; nie wiem jaki ma to związek z listą dot. Debiana, ale co tam. ;-)

Ok. Wiem jaki związek ma Ubuntu z Debianem, lecz jaki związek ma Ubuntu z tą
akurat listą dot. Debiana - nadal nie wiem.

Piszę tego posta z powodu kilku listów (swoją drogą dlaczego je dostałem
prywatnie) ganiących które dostałem po napisaniu wcześniejszego listu.

Ubuntu ma swoje listy mailingowe. Tam lepiej jest szukać pomocy dotyczącej tej
dystrybucji. Ubuntu jest bazowane na Debianie, ale nie jest Debianem.

Pozdrawiam, ;-)

PS: swoją drogą nadal polecam usługę ShipIt. ;]

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]