Problemy z drukarką (HP840C)

Witam ponownie,

Po instalacji Sarga mam bardzo dziwny problem z drukarką.
System ją rozpoznaje. Ustawiam cupsa. Wszystko wygląda w porządku, a zadania znikają. Wchodzą do kolejki i pojawia się tylko infomracjia 'aborted'.

Drukarka i połączenia są sprawne (sprawdziłęm pod Windą).
Cups jest standardowy z Sarga.
Próbowałem dwóch niezależnych sterowników: hpijs oraz gimp-printa.

Moduły są w porządku (chyba):
parport_pc             36900  1
parport                41800  2 lp,parport_pc
lp                     11176  0

Co może być jeszcze nie tak? Drukarka chodziła calkiem ok pod PLD, Auroksem, Madrakem i kiedyś dawno pod Sargem (jak był testing).

Wawrzek
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN        WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/English/index.php