Gnomowe pytania

Witajcie,

Postanowiłem zainstalować Gnoma jako środowisko pracy. Ogólnie jestem pozytywnie zaskoczony. Chciałbym jednak poprawić kilka ustawień. Osobiście preferuje WMakera+Roxa, ale dla mojego taty Gnome wydaje się dobrym rozwiązaniem.

Gdzie ustawia się zawartość 'zakładki' Komputer. Chciałbym tam dodać partycji Windowsa.

Czy można ustawić, dyskietkę, żeby zachowywałą się podobnie do cdromów. Czyli na pulpicie pojawiała się ikonka będąca linkiem do niej?

Czy są jakieś lepsze narzędzia do administracji drukarek niż standardowy 'Printers'? Takie z Gnomowskie.

Kiedyś już szukałem jakiegoś Gnomowskiego odpowiednika klippera, ale nic mnie nie zadowoliło. Moźe Wy coś znacie?
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN        WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/English/index.php