Re: RAID i partimage

ze względu na porę czytam pobieżnie, ale w skrócie jeśli masz raid typu
mirror to obrazy są identyczne i wystarczy zgrać sd
przynajmniej tak wygląda teoria bo w praktyce nigdy nie odzykiwałem
takiego raid,
ale wiem, że da się założyć raid z 2 identycznych partycji więc to chyba
jest to czego szukasz

pozdrawiam