maly problem z at

Witam

Mam neostrade. Neo jak to neo idealem nie jest. Mam dynamiczna domene (noip) z
ktorej korzystam (Apache i takie tam ...) Ale te uslugi dzialaja dobrze tylko
wtedy kiedy sie je uruchamia po tym jak noip uaktualni domene. Zeby wiec
uruchomic Apache napisalem taki "skrypt"

/usr/bin/at now + 2 minutes -f /usr/local/bin/uruchom_skrypty

/usr/local/bin/uruchom_skrypty  -  przeladowuje apache ntpd i bind (w celu
cache adresów ip)

Wszystko dziala dobrze pod warunkiem ze at zdazy wykonowac
skrypt /usr/local/bin/uruchom_skrypty.
Jesli tak sie nie stanie at po nastepnym uruchomieniu po prostu glupieje.
Uruchamia to co ma w kolejce od razu i zadanie nigdy nie jest samo usuniete.
Pozostaje zatem bez konca w kolejce =. Wszystko wraca do normy po recznym
uzyciu atq i atrm.
Jak zautomatyzowac proces naprawy at ?

Na razie wykombinowalem jak dotac numer takiego wiszacego zadania
atq | grep -e "[0-9]* *=" | sed "s/\t.*//g"

ale nie wiem jak przekazac go do atrm

atq | grep -e "[0-9]* *=" | sed "s/\t.*//g" | atrm po prostu nie dziala

Mial juz ktos taki problem ?