TeamSpeak i GNOME

Nie wiem czy ten temat pasuje w tym dziale ale napisze
mianowicie mam problem z programem TeamSpeak (służy on do komunikacji głosowej), dokładnie nie odpala się on w środowisku gnome :/ w czym może być problem?
Sprawdzałem w KDE, Fluxbox i na nich chodzi.
Po wpisaniu w konsoli /opt/TeamSpeak2RC2/TeamSpeak nie wychodzi żaden błąd praktycznie nic w niej nie pisze ale okienko się nie pojawia. Domyśliłem się że może chodzić o biblioteke Qt, no i nic to nie dało, chociaż raz udało mi się jakimś cudem uruchomić TS to zawiesił się po kliknięciu na menu. :/ Co mógłbym jeszcze zrobić aby go uruchomić? Zmiana X nie wchdzi narazie w grę. Gnome podoba mi się najbardziej i raczej nie chce przechodzić na np. KDE dla jednego programu :]

Jada na Debian 3.1 sarge :]