Maszyna pod serwer ftp

Witam wszystkich!

Potrzebuję zbudować maszynę pod serwer ftp. Ma to być propozycja wyważona
pod względem ceny i możliwości :-). Myślę, że raid by się przydał, jako mirror,
podłączone były by dyski 2 x 200 Gb (x 2 na raid). Jaką płytę wybierać i
jaki procesor? Myślę, że 512 RAM-u powinno wystarczyć. Przewidywane
obciążenie to ok. 15-20 klientów. Raczej w szczycie, choć będą to duże ilości
plików (i dużych rozmiarów). Oczywiście planuję postawienie Debiana :-)
i chyba zdecyduję się na vsftp. Nie wiem jeszcze, waham się, czy nie
postawić ProFtp... Teraz naszło mnie jeszcze jedno pytanie: standalone czy
xinet? Które rozwiązanie i dlaczego?

--
pozdrawiam,                                         Jarecki

"Na wysokości najprostsze rzeczy
urastają do rangi problemów..."