cyrus21-imapd

Witam!
W tej chwili na serwerze mam openwebmail i uw-imapd, oba programy się nie gryzą i można bez problemu używać ich równolegle. Chcę jednak zastąpić uw-imapd pakietem cyrus21-imapd. W opisie pakietu jest napisane, że cyrus korzysta z jakiegoś swojego formatu skrzynek i nie można przy jego pomocy przechowywać i czytać standardowych folderów poczty. W takim razie czy będzie konflikt z openwebmail czy nie?
Pozdrawiam!

--
http://www.miki.z.pl miki(AT)z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`