OT: Linksys, D-Link czy Planet

Witaj listo!
Wybaczcie ze troche offtopicznie choc nie do konca. Bo jak Linux to i
sieci ;-). Ale bez wodolejstwa, przejde do rzeczy:
Ciekaw jestem Waszych opinii na temat routerow i AP w jednym: Linksys
WRT54GS, oraz Linksys WRT54GC, D-Link Dl-624+ i Planet WRT413. Jakie sa
osiagane na nich transfery LAN<->WAN, problemy zawieszania, upgrade'u
softu, resetow polaczenia WiFi etc. Wszelkich innych uwag Waszych na ten
temat rad bym z wysłuchania był. Zamierzam bowiem maly LAN zbudowac, dwa
kompy po kabelku i 4 na radiu. Klasyczna wymiana filmow, troche muzy.
Jak to w LANach bywa. Urzadzenia zgodne z 54Mbit/sek. Co byscie
polecili?? Wiem ze Linksys do kitu jest (lektura google i grupy tej),
choc i podobnie sie o D-Linku wyrazaja w tym samym zrodle.
Tomsnetowrking.com milczy jeśli chodzi o testy Planet'y i D-Linka, wiec
z pytaniem do Was zmierzam.
Za wskazowki wszelakie dziekuje i przepraszam jeśli burze jakowas
wywołałem - niecelowo:-).
Pozdrawiam
Marcin

Znajdz swoja milosc na wiosne... >>> http://link.interia.pl/f187a