Re: Re: Problemy z ucuchomieniem eclipse

On Sun, Jun 12, 2005 at 08:11:42PM +0200, alienserver@op.pl wrote:

> Dzięki, już wiem. Domyślną maszynę wirtualną mam tę z projektu gnu(gij się chyba nazywa) i widocznie ona jeszcze czegoś nie obsługuje. Gdy odpaliłem:
> eclipse -vm /opt/jdk-cośtam/jre/bin/java to wszystko poszło elegancko.
> Czy jest jakiś sposób żeby zmienić domyślną maszynę wirtualną??

Zainstaluj java-package, ściągnij SDK suna, zrób z niego deba przy
pomocy make-jpkg, zainstaluj, system alternatives powinien sam wybrać je
jako domyślne.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216