KMail + poczta na wp.

witam!

Mam problem który dla prawdę mówiąc wydaję się być idiotyczny...
Otóż kiedy miałem w Kmailu tylko 1 konto na wp - wszystko było ok.
Kiedy założyłem konto na gmailu i dodałem je do KMaila ustawiłem je
jako domyślne. Teraz kiedy chciałbym zmienić domyślne konto na WP
- żeby z niego coś wysłać, mimo że używam tych samych ustawień
co wtedy dostaję komunikat że

Connection to smtp.wp.pl is broken

Port ustawiony na 25 , bez żadnego SSL'a, loginów próbowałem
przeróżnych (PLAIN,TEXT...) i nic ... Autoryzację mam włączoną , kiedy
ją wyłącze dostaję komunikat że serwer wymaga autoryzacji - a więc
połączenie z serwerem jest nawiązywane, jednak nic nie mogę wysłać...
Czy ktoś mam może podobny problem ? Używam KMaila z KDE 3.4
(alioth)
pozdrawiam,
Mateusz Linda