Re: realtime-lsm

On 08/06/05, Piotr Pruszczak <p.pruszczak@pro.onet.pl> wrote:
> [...]
> nie zrobiłem - czy chodzi o OSS sequencer i OSS emulation w ALSA w
> jajku ??)
>
> zatem - moje pytanie brzmi :
>
> - jak uruchomić owe realtime-lsm z argumentami ??
> - jak sprawdzić zależności dla rosegarden4 ??
>
> - ponadto, znalazłem ciekawe opisy co do realtime INIT i SYSCONFIG - oto
> link : http://www.sysex.net/realtime/
>
> i proszę aby mnie uświadomić, gdzie się owe skrypty startowe mieszczą w
> systemie i czy warto je tak zmienić
>
> a moze Ktoś z Was ma własne doświadczenia z optymalizowaniem maszyny pod

jeśli dostajesz to :
rosegarden: RosegardenGUIDoc::syncDevices - waiting for Sequencer to come up
[...]

to załaduj moduł do sequencera midi (jak zresztą jest napisane :) )

zależności dla rosegarden4 instalują sie same
aczkolwiek apt-cache showpkg rosegarden4, poza tym polecam dla
początkujących polecam synaptica.

wszelkie skrypty startowe są w /etc/init.d (przeważnie rc2.d , debian
startuje domyślnie do runlevela 2) a moduły ładowane podczas startu
/etc/modutils/ /etc/modprobe.conf najwcześniej /etc/modules.conf

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com