Re[2]: imap

Witaj Marcin,

W Twoim liście datowanym 8 czerwca 2005 (19:50:23) można przeczytać:

MB> ok,
MB> zmiemilem na courier'a i teraz nie moge sie zalogowac...
MB> sie zaraz zalamie...na wood'ym kurcze dzialalo elegancko a tu masz...ech
MB> moge poprosic o wskazowki konfiguracji courier'a i/lub squrrelmail'a

jedyne co zmienialem w konfiguracji couriera to

#ADDRESS=0
ADDRESS=127.0.0.1

PORT=143

praktycznie tylko to u mnie dziala jako deamon nie z inetd

sprawdz czy jest wystartowany:

/usr/sbin/couriertcpd -address=127.0.0.1
/usr/lib/courier/authlib/authdaemond.plain
/usr/sbin/courierlogger imaplogin

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras