Re: imap

Witaj Marcin,

W Twoim liście datowanym 8 czerwca 2005 (18:52:26) można przeczytać:

MB> witam,
MB> wczoraj podnioslem wersje z 3.0.na 3.1; mialem zainstalowany
MB> uw-imapd,po upgradzie squrrelmail nie chcial sie polaczyc;
MB> zmienilem nacyrus21-imapd i taraz mam cos takiego:

wczesniej meczylem sie z innymi ale ostatecznie mam:

courier-imap - Courier Mail Server - IMAP server
i dziala z squirrelmailem bez zarzutu na Debian SID

i od razu all ruszylo, co nie znaczy ze inne sa gorsze :)

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras