Re: Problem z apt-get

On Sun, Jun 05, 2005 at 12:58:20PM +0200, Marek Chrobak wrote:

> To już robiłem i nic nie pomogło. Wypisuje mi coś takiego:
>
> Usuwanie horde ...
> WARNING: Using deprecated debconf comaptibility library
>
> !!! NOTE !!!
> You must manualy remove the entries in /etc/apache/access.conf
> for HORDE. This will eventually be done by this program.
>
> Apache will break if you don't do this.
>
> [PRESS RETURN]
>
> i tu mi staje.
> Nie wiem co jest grane, a w /etc/apache/access.conf nie mam nic oprócz
> komentarzy.

Wygląda na błąd w skrypcie uruchamianym przy usuwaniu tego pakietu.

Przyślij pliki:
/var/lib/dpkg/info/horde.prerm
/var/lib/dpkg/info/horde.postrm

Może będziemy w stanie pomóc.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216