Re[2]: OT - Linksys WRT54G v.2.2

Witaj zawadzinski,

W Twoim liście datowanym 3 czerwca 2005 (22:44:28) można przeczytać:

z> A może byś spróbował zrobić drugą sieć dla tego klienta? Adres
z> "wyjściowy" routera, ten na zewnątrz,  byłby w twojej sieci.
z> Natomiast LAN dla klienta z inny adresem. Moze coś tez jest z samym
z> urządzeniem nie tak? Masz jakiegoś innego AP zeby na chwile
z> podmienić i zobaczyć efekt? Moze sam router w WRT54G jest
z> skaszaniony.

wladowalem w niego nowy soft: Alchemy-V1.0.bin powylanczalem wiekszosc
opcji od routera (ktorych w oryginalnym nie bylo) i nie zapycha mi juz
nic eth1 na serwerze, teraz poczekam bo akurat nie ma klienta po
drugiej stronie anteny i zobacze... jak AP bedzie dzialac

ale swoja droga wymienie to urzadzenie na zwyklego AP linksysa bez
routera (nie mam funduszy na cos lepszego) a zawsze to bedzie poprostu
AP bez kombinacji

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras