Re: Automatyczne montowanie urzadzeń USB (np Flash)

Dnia piątek, 3 czerwca 2005 22:35, Bartłomiej Grasza napisał:
> [...]

KDE 3.4.x i media:/
KDE 3.3.x i devices:/

Nie pamiętam jak to było z 3.3 - pod 3.4.x trzeba zainstalować hal, pmount
i po otwarciu "media:/" powinny pokazać ci się wszystkie napędy wliczając
w to te na USB. Klikasz i się montują.

> na twe problemy: hotplug

Hotplug nie jest rozwiązaniem niestety - udev tworzy plik z urządzeniem po
tym jak hotplug uruchomi wszystkie swoje skrypty - mam ten problem na
Zaurusie z 2.6.12-rcX-mmY - rozwiązanie może leży w udev 058 (ale tego
jeszcze w Debianie nie ma).

--
JID: hrw-jabber.org
Palmtop: Sharp Zaurus C760

  Life has taught us that love does not consist in gazing at each other,
  but in looking outward together in the same direction.
  		-- Antoine de Saint-Exupery