Re: OT - Linksys WRT54G v.2.2

On 02/06/05, bieniu gras <bieniu@gras.poznan.pl> wrote:
> Witaj Wojciech,
>
> W Twoim liście datowanym 2 czerwca 2005 (09:42:54) można przeczytać:

> traci tylko ip / zmenia go sobie na 192.168.1.1 ;] zabiera mojemu
> biednemu Debiankowi :D

> skoro zaczyna tak swirowac na malej kombinacji konfiguracyjnej to co
> bedzie z powazniejszymi ustawieniami ? az strach pomyslec zacznie mi
> zabierac pieniadza z konta :)
napisalem bodajże w jakimś poście wcześniej , te linksysy się
ZAWIESZAJĄ ponieważ często nie wytrzymują obciążeń. To poprzednich
wersji często można było kupić restartery (takie małe urządzonka
naciskające reset ;/ ) . U mnie ten linksys wyciąga max 2.5 mb. bez
zwiechy, proponuje włożyć na niego openwrt bo wiem że wtedy działa jak
należy i można postawić shorewalla

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com