Re: Postfix i minimalist

On 02/06/05, Capadona <capadona@go2.pl> wrote:
> Witam
>
> Postawilem server mailowy na postfixie i do tego wstawilem minimalista
> wszystko ladnie chodzi no prawie ladnie bo czasami laguje i maile
> przychodza po jakims czasie , wydaje mi sie ze przyczyna moze lezec po
> stronie klientow i serverow z jakich korzystaja ale wole sie dopytac
> na grupie :] Pierwszy raz takie cos instalowalem , poczytalem troche
> pogrzebalem w googlach i wszystko odpalilem ale to lagowanie troche
> mnie denerwuje , moze macie jakas rade co z tym zrobic jesli to wina
> postfixa ????? Za wszelkie rady wielkie dzieki :]
zdaje mi się że przede wszystkim mieć MXy w serwerze dns wskazujące na
tego hosta no i mieć konfiguracje nie czyniącą w twojego serwera
open-relaya bo cie na BLach umieszczą, a potem jesli nie masz własnego
serwera DNS to trudno będzie sie z tamtąd usunąc.

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com