Re: [el-ka] Minispotkania Linuxowe Gdansk-2005.

Krzysztof Zubik napisał.
> Witam Wszystkich.
> Juz wiosrna. Lato niedlugo. Wiec i juz czas robic letnie plany.
> Ja tradycyjnie proponuje, zebysmy w czasie wakacji sie spotykali
> w Gdansku. Poniewaz czas letni bardziej sprzyja wypoczynkowi
> proponuje pobyt na plazy i wtedy jakies pogaduszki o Linuxe,
> o komputeracch i takie, na ktore nam przyjdzie ochota.
> Pozatym zwiedzanie Trojmiasta, a jezeli ktos przyjedzie samochodem i
> bedzie wolne miejsce mozna by i pozwiedzac okolice np. ktoregos
> ladnego letneigo dnia wybrac sie na Polwysep Helski.
> [...]
Witam.
Lato coraz blizej. Maj juz minal. Wiec juz czac cos pomyslec o tym
jak najlepiej spedzic lato. Ponawiam moja propozycje spedzenia lata
nad morzem w Gdansku. O ile byloby przyjemniej gdyby udalo sie
wiecej sposrod Was namowic na Minissotkania Linuxcowe Gdansk-2005.
Bardzo zachecam do wiekszego zainteresowania sie tematem. Reszcta
proipozycji w powyzszym cytacie. O ilez byloby przyjemniej gdybysmy w
ciagu roku poza Pingwinariami, Jesienia Linuxowa i Jeszce kilkoma
innymi spotkaniami mogli jeszcze miec letrnie spotkania w Gdansku.
Byloby o czym powspominac, cos sie dowiedzec przy okazji, miec
wiecej zdjec do witryn w Internecie. Zapraszam do Gdanska. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0