Po wydaniu Sarge'a

Witam!

Mam kilka pytań odnośnie aktualizacji repozytoriów Debiana po wydaniu Sarge'a. Czy do repozytoriów zostaną w końcu dodane paczki x.org ?
Czy zostanie dodane KDE 3.4 ?

Na razie KDE 3.4 mam z nieoficjalnych źródeł i trochę jest jeszcze niedociągnięć - np: przesuwające się po pulpicie ikonki.
X.org też bardzo chętnie bym już zainstalował, a boję się że nieoficjalne z Ubuntu czy innych źródeł mogą co nie co pokopać w systemie(a może zna ktoś jakąś dobrą stronkę z opisem krok po kroczku do przesiadki z XFree86 na x.org ?)

pozdrawiam,
Mateusz Linda

Viva! - nowy serwis dla kobiet. Wywiady z gwiazdami, najnowsze
 plotki i relacje z imprez towarzyskich. Wejdź koniecznie!
 http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fviva.wp.pl&sid=390