Re: Debian. Kopia systemu

Ryszard Kowalczyk napisał.
> Witam wszystkich,
> Właśnie dołączyłem do grona użytkowników Debiana ale jestem jeszcze zielony.
> Po wielu godzinach pracy mam działający system i chciałbym go zachować
> na wypadek
> gdyby po kolejnych "ulepszeniach" przestał działać. Nie mogę znaleźć
> informacji jak
> zrobić kopię bezpieczeństwa systemu aby  w przypadku konieczności
> odtwarzyć z niej to co działało.
> Mam dysk podzielony na cztery partycje więc jedną mógłbym przeznaczyć na
> kopie bezpieczeństwa.
> [...]
Witam.
Moze uzyc Partimage. Wiecej o nim pod http://www.partimage.org.
On ma dla ulatwienia werse polska. Jednak poniewaz najwalsciwiej powinno
sie
go uzywac na niedzialajacym systemie chyba najwygodniej bedzie uzyc
Knoppix.
On ma juz wbudowany ow Partimage. Zeby Knoppix uruchomil sie z CD
po polsku po boot podac knoppix lang=pl Wykonany obraz partycji pozniej
mozna np. nagrac na CD.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0