Re: [Fwd: Re: muza i Debian]

Szymon Nieradka napisał(a):
e-gore napisał(a):

Re: muza i Debian
Od:
Szymon Nieradka <snieradka@ssn.pl>
Data:
Mon, 23 May 2005 15:24:04 +0200
Do:
e-gore <goregrinder@spymac.com>

Do:
e-gore <goregrinder@spymac.com>

e-gore napisał(a):

Witam.

Piszę w następującej sprawie: poszukuję jakiegoś dobrego programu pod
Linuksa do składania muzy (formaty: wave, mp3, ogg, etc - nie midi).
Trochę już szukałem, ale nic godnego uwagi znaleźć nie mogę... Może ktoś
z Was używa czegoś podobnego. Proszę o polecenie czegoś dobrego, tylko
nie z lini poleceń - muszę widzieć dźwięki ;). Dodam, że pod windą
używałem Cubase lub CoolEdit...

To ja się podłączę. Bezskutecznie próbowałem odpalić resogarden już
parę razy. "Niby" wszystko jest ok. Rosegarden wstaje, mam zaznaczone
automatyczne odpalania jackd na starcie, mam komunikat Midi OK, Seq OK,
Mam dodane snd_seq i masę innych (pomijając te które wydały mi się
dummy). I wszystko byłoby cacy tylko że głośniki milczą jak zaklęte...

Nie podoba mi się to co mam pod detailed status (wycinam powtórki):

Rosegarden 1.0 - AlsaDriver - alsa-lib version 1.0.8

JackDriver::initialiseAudio - JACK sample rate = 44100Hz, buffer size = 2048
[...]
JackDriver::initialiseAudio - initialised JACK audio subsystem

  ALSA Client information:
    Current timer set to "PCM playback 0-0-0"
AlsaDriver::initialiseMidi -  initialised MIDI subsystem

    Current timer set to "PCM playback 0-0-0"
Creating device 1 in Play mode -- no connection available
Default device name for this device is Anonymous MIDI device 1
AlsaDriver::setPlausibleConnection: connection like 65:0 Emu10k1 Port 0
(write) requested for device 1
[...]
AlsaDriver::setPlausibleConnection: nothing suitable available
Creating device 6 in Play mode -- no connection available
Default device name for this device is Anonymous MIDI device 6
AlsaDriver::setPlausibleConnection: connection like 129:0 KAMix: qamix
(write) requested for device 6
[...]

ale nie wiem jak do ugryźć...
Ręcznie odpalony w konsoli "jackd -d alsa" chodzi i nie zgłasza błędów.
Resogarden na pewno się z nim komunikuje bo jak go ubiję to RG
natychmiast krzyczy. W tym samym czasie działa xmms czy mpg123.

O co chodzi? Please help!

Tak się zastanawiałem gdzie wcięło tego maila :)
Dzięki e-gore

No problem.
Przy okazji - znalazłem ostatnio niezłą zabawkę: GunGirl Sequencer. Nie ma to pewnie możliwości rosegarden, ale żadnych problemów z configuracją, banalna instalacja... i można składać proste kawałki :)
Gungirl Sequencer można znaleźć tutaj:  http://ggseq.sourceforge.net/pmwiki.php/Main/HomePage