Re: HTB Skrypt

> Hm, jeśli wersja 0.5.5 jest faktycznie na GPL (jak to napisałeś w
> nagłówku skryptu), a wersja 0.6 jest oparta w jakiś sposób o 0.5.5 to
> IMHO 0.6 też musi być na GPL... Taki już urok GPL'a.

Chyba nie musi, jesli wszyscy developerzy projektu sie zgodza (albo jesli
wyrzuci sie z projektu kawalki autorstwa niezgadzajacych sie developerow).

Jesli skrypt ma tylko jednego autora, to (zgodnie z powyzszym) sprawa jest
prosta -- projekt moze byc w dowolnej chwili przez niego zamkniety...

pzdr,
jmb