RE: Re[2]: HTB Skrypt

Witam, jestem bardzo zainteresowany skryptem w wersji 0.5.5. Pozdrawiam
i dziękuję za przesłanie.

-----Original Message-----
From: Radosław Maliborski [mailto:rmm79@op.pl]
Sent: Friday, May 20, 2005 12:15 PM
To: Wojciech Wajler
Subject: Re[2]: HTB Skrypt

== == == == == == == == == == == == == == == == == == == == ==
== Dnia 19-05-2005 o godzinie 19:25:06 napisano, co następuje:

L> Skrypt jest już mocno nieaktualny :-)

L> Aktualna stablina wersja to 0.5.5 z dnia 2005-04-24.
L> Obecnie rozwiajna to 0.6 z obsługą load balancing i wielu łączy.

L> Fajnie się rozrósł... i świetnie działa. 0.5.5 mogę wysłać
zainteresowanym.
L> Do 0.6 prawa autorskie posiada sieć w której pracuję... może kiedyś
L> opublikuję ciąg dalszy.
L> (W umowie zastrzegłem, że programy mają na wyłączność póki u nich
L> pracuję... :P)

Sam zastrzegles? Jak z wlasnej woli, to dla mnie jakies zboczenie:)

Radosław Maliborski

__________ NOD32 Informacje 1.1105 (20050522) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32
http://www.nod32.com lub http://www.nod32.pl