Re: HTB Skrypt

On Monday 23 of May 2005 20:50, Lenthir wrote:
> Jak ktoś jest zainteresowany wcześniejszymi wersjami to też mam.
> Dostępny tylko na grupie... prosiłbym o nierozprzestrzenianie.
[...]

Jeżeli nie dałeś x-noarchive (a nie dałeś) to sam się rozprzestrzeniłeś, gdyż
listy są archiwizowane i ogólnie dostępne, przez co także ładnie indeksowane
przez wyszukiarki... ;-) Dziwną masz tą "licencję". Niby otwarta, ale nie
rozprzestrzeniać.

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]