Re: problemy sieciowe

On Sun, 22 May 2005 11:38:06 +0200, Jacek Jureczko wrote
> Drodzy grupowicze
>
> Chciałbym was prosić o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu:
>
> W naszej pracowni komputerowej mamy założona sieć w adresach
> 192.168.1.1-107 (łącznie 7 maszyn).
>
> Główny komputer połaczony jest z neostradą i wspóldzieli łacze z
> pozostałymi.
>
> Mój problem polega na tym, ze tylko z głównego komputera mogę
> połączyć się ze zdalnym serwerem przez port 1022 (sftp) i port 8443
> (https).
>
> Czy możecie mi w tym pomóc? Być może za mało danych... co jeszcze
> muszę opisać?

Ja mysle ze przekazujesz (FORWARD) tylko standartowe porty, 80, 25 - sprawdz
to prosze. Aha i standartowym portem dla https jest 443, a nie 8443. No i sftp
laczy sie na port 22, a nie na port 1022.

Pozdrawiam
Michał Prokopiuk

--
mailto: michal@linuxstuff.pl