[Fwd: Re: muza i Debian]

zatem świeżutkie doznania z demudiego w wersji 1.2.1 rc4

latencja na moim sprzęcie : AMD sepmron 2200+ 512 MB RAM HDD SATA
płyta VIA K7 VT 880 (8237) grafika readeon 9550
muzyka M-Audi0 1010 LT

dla jack'a = 0,726 msec ;) czyli rezultat znacznie profesjonalny
na okienkach (znaczy się windoze) miałem chyba jakieś 2,5 msec w
najlepszym razie

schematy połączeń JACK działały prawidłowo
pełna kontrola routingu, input i output

fluxbox pełna wyboru lista programów
pewnie za rok to będzie przyzwoita dystrybucja do pracy z audio

nieco niestabilnie chodzi to jajko z distro :( - ale ja mam K7 a ono
jest pod i386 zrobione

no i właśnie pytanie do ludzi naprawdę w temacie

czy ktoś może mi dokładnie podać jakie opcje są konieczne w konfiguracji
jajka samodzielnie kompilowanego aby załadować skutecznie
Realtime-LSM ??

rzecz się tyczy jajka 2.6.11.10

1. czy "big kernel lock" to opcja "lockowania" dużej przestrzeni jajka
dla maszyny ?? jak działa w praktyce z innymi aplikacjami ??

2. jakie opcje KONKRETNIE W TYM JAJKU należy podać w części SELLinux ??
jest ich tam nieco więcej niż podają w dokumentacji :)

3. Czy COŚ JESZCZE O CZYM NIE WIEM ??

dziękuję wszystkim tym którzy odpowiedzą

PS - odpowiedzi klasy Read the F...ing Manual mnie nie zadowalają, od 2
lat nic innego w czasie wolnymnie robię tylko czytam ;) hehehhh no może
przesadzam ale sporo czytam i tego powyżej nie znalazłem :(

co do robienia muzyki i masteringu na linuxie to chyba nie ma lepszego
systemu, jak się ryłem na sieci przez takie tam różniste strony

;) miłego dnia

Piotr