Re: muza i Debian

e-gore napisał.
> Witam.
> Piszę w następującej sprawie: poszukuję jakiegoś dobrego programu pod
> Linuksa do składania muzy (formaty: wave, mp3, ogg, etc - nie midi).
> Trochę już szukałem, ale nic godnego uwagi znaleźć nie mogę... Może ktoś
> z Was używa czegoś podobnego. Proszę o polecenie czegoś dobrego, tylko
> nie z lini poleceń - muszę widzieć dźwięki ;). Dodam, że pod windą
> używałem Cubase lub CoolEdit...
Witam.
Od niedawna rowniez interesuje sie tematem zbierajac wiadomosci dla
kolegow z Etnoradio http://www.etnoradio.prv.pl i mam juz
MuSe do montazu dzwieku. Wiecej o nim pod http://muse.dyne.org
Do nadawania audio Icecast. Wiecej o nim pod http://icecast.org
Bedac na Pingwinariach-2005 dowiedzialem sie od kolegow erowniz, ze
Linux umozliwia takze obsluge serwerow dzialajacych pod shoutcast-em.
Zebrane stad wiadomosci pozniej raczej jutro przekaze do FLUG-u
gdzie prowadzimy rozmowe o internetowym radiu.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0