Re: muza i Debian

Dnia 20-05-2005, pią o godzinie 20:29 +0200, Lech Karol Pawłaszek
napisał(a):

> [...]
>
> To może audacity?
> Albo rosegarden4?
>
> Jest jeszcze konsolowy, bardzo dobry... ale skoro nie chciałeś to nawet nie
> będę polecał...
>
> Pozdrawiam. ;-)

Żaden z nich mi nie odpowiada. Audacity to bardziej edytor pojedyńczych
ścieżek, Rosegarden to raczej do midi... Marzy mi się porządny sekwencer
- tak żeby można było nagrywać, edytować, miksować, etc. Może jeszcze
jakieś propozycje?

--
e-gore