Re: Tworzenie galerii www.

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Mikołaj Menke napisze:

> miki@menek:~$ dpkg -s kdelibs4 |grep Version
> Version: 4:3.3.2-5
> miki@menek:~$ dpkg -s libqt3c102-mt |grep Version
> Version: 3:3.3.4-3

Te zależności w kadu były niepełne. Dawno temu, jak pierwszy raz
kompilowałem, zrobiłem listę rzeczy, które musiałem doinstalować:

libaudio-dev libexpat1-dev libfontconfig1-dev liblcms1-dev libmng-dev
liboundfile1-dev libqt3-headers libqt3-mt-dev libxcursor-dev libxft-dev
qt3-dev-tools xlibs-pic  xlibs-static-pic

zobacz, czy masz te :)

Jacek Kawa     **Now I'm a broken man on a Halifax pier
            The last of Barrett's Privateers. [S.Rogers]**