apache + vhosty (+bind)

Witam
Ostatnio założyłem sobie domenę i sobie hostuję u siebie (pomocniczo freedns.sgh.waw.pl + afraid.org)

i teraz chciałbym aby wchodząc na powiedzmy sklep.mojadomena.com ladowalo sie cos innego niz strona glowna z mojadomena.com

po czytaniu przeroznych tutoriali  skonfigurowalem sobie binda tak:
www IN A 111.222.111.222
sklep CNAME WWW

i mam zagwozdke czy nie lepiej będzie tak >?< :

www IN A 111.222.111.222
sklep IN A 111.222.111.222

juz się prawde mówiąc zgubiłem, CNAME to chyba powtarzanie wpisu pod inną nazwą ...

a teraz co do apache2
to czy ktoś może mi wskazać dobry tutorial bądz przesłać plik odpowiedzialny u niego za konfiguracja VirtualHostów?
chodzi mi o apache2 a nie o apache 1.x który to jednak różni się od następcy;)

jako zaczynający zabawe z bindem9 i apachem2 proszę o wyrozumiałość:)

--
pozdrawiam

PS. KOŚCI on-line, MAHJONG on-line, BILARDY on-line - zagraj ze mną
na gierkach! (wszystkie za darmo) - kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fgol.wp.pl%2Fgry.online-kosci.html&sid=381