Re: debianowy router-firewall

Dnia wto, maj 17, 2005 at 04:26:02 +0200, Bartłomiej Grasza napisał:
> Ciekaw jestem co myślicie o urządzeniu o następującej konfiguracji.
[ciach]

U mnie rolę takiego sprzętu sprawuje desktopowy dell z prockiem PII 350MHz
i 256 MB pamięci.

Dodatkowo działa tam pełny squid, apache, poczta na ~20 kont, a procek się
nudzi. Polecam szczególnie "zainwestowanie" w stary markowy komputer, ze
względu na stabilność, b.ciche wiatraki i zasilacze (komp ma przecież
chodzić 24/7).

Jest to rozwiązanie w każdy sposób lepsze od sprzętowego routera (jeśli
pogodzimy się z zajęciem większej ilości miejsca i szumem wentylatora).

Pozdrawiam!

--
aceJacek
http://olewaczers.eu.org/