Re: Tworzenie galerii www.

On Tue, May 17, 2005 at 12:44:35PM +0200, Mikołaj Menke wrote:
> Witam!
> Całą dzisiejszą noc spędziłem na poszukiwaniu dobrego programu do
> tworzenia galerii zdjęć na www i niestety nic nie znalazłem. Szukam
Ja rozwiązałem to pisząc prosty skrypt, który tworzy mi galerię.
Korzysta z  templata (html+css), ma możliwośc wybrania liczby kolumn,
pozwala robić opisy _pod_ zdjęciami, korzysta z mogrify paczkowanego w debianie
do sklaowania zdjęć.

Jak sobie poczytasz man od mogrify pewnie uda Ci się dodać znaki wodne...

/yanek