Tworzenie galerii www.

Witam!
Całą dzisiejszą noc spędziłem na poszukiwaniu dobrego programu do tworzenia galerii zdjęć na www i niestety nic nie znalazłem. Szukam czegoś co najlepiej byłoby w paczkach Debiana, ale ze źródeł też może być i potrzebuję, żeby spełniało kilka wymagań, musi mieć: możliwość robienia znaków wodnych lub wstawiania tekstu w zdjęcie; przynajmniej prostą obsługę themsów, interfejs graficzny; licencję freeware lub najlepiej gpl i przydałoby się, żeby był jak najbardziej konfigurowalny. ;-)
Po całonocnej zabawie doszedłem do takich wyników:
- w paczkach Debiana jest bardzo fajny gthumb, niestety nie ma możliwości wstawiania tesktu oraz prostej edycji i/lub dodawania themsów; - kphotools jest bliski ideału, ale tu ponownie nie ma możliwości edycji themsów, mało tego. nie da się nawet ustawić ilości rzędów i kolumn zdjęć, co powoduje, że jeśli nie mamy odpowiedniej ilości grafik to reszta zostanie wypełniona obrazkiem z napisem "loading..."; - jalbum ma świetną obsługę themsów, można wiele rzeczy skonfigurować, pomimo tego, że ponoć się da, znowu nie udało się wstawić napisów ani znaków wodnych; - sprawdziłem jeszcze kilka programów, ale te generowały tak paskudne galerie lub nie nadawały się do użytku z różnych względów do tego stopnia, że wolałbym już chyba ręcznie robić te nieszczęsne galerie. Na razie ze smutkiem stwierdzam, że nie udało mnie się znaleźć nic dobrego. Czy to faktycznie możliwe? Widziałem bardzo fajny generator - Arles, ale on działa tylko pod Windows. Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam!

--
http://www.miki.z.pl miki(AT)z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`