Re: ethO /ttyS0

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że ele26106 napisze:

> Mam prośbe do grupowiczów o podpowiedz ... Posiadam łącze modemowe w domu i od czasu do czasu zabieram komputer do pracy celem podpiecia pod siec ( zasadniczą szybszą )wykonania apt-get update ...

i: apt-get dist-upgrade -d

bo inaczej to chyba bez sensu?

> Sprawa jasna siec pod eth0 zmiana wpisów w /etc/network/ potem apt-setup podanie adresu proxiego i update działa  .

robisz: export APT_CONFIG=/gdziestam.conf i nie musisz wyprawiać takich
cudów...

> ..Problem jest po ponownym podpięciu sprzetu pod modem ..prędkość łaczą
> realizowanego przez ttys0 jest  okropnie wolna mimo przywrócenia wpisów
> w etc/network/ do tych sprzed podpiecia pod siec ...

Tego nie rozumiem :d

> Co robie zle ? Moze mi ktos podpowiedziec gdzie szukac błedu bo utknąłem w martwym punkcie .

poczytaj /usr/share/doc/apt-doc/offline.html/index.html

a w razie wątpliwości napisz...

Jacek Kawa  **Usenet to jedna wielka gra słowna. [Wojciech Orliński]**