Re: Środowisk o graficzne o niskich wymaganiach

W liście z pon, 16-05-2005, godz. 16:13, Andrzej Mendel pisze:
> Stoi w sieci serwer którym się opiekuję, działa tylko dla kont
> shellowych na lekcje informatyki. Na ile klientów może starczyć P4
> 2.2MHz + 512 MB RAMu? Jeśli już biorę takie rozwiązanie, to najchętniej
> bym użył GNOME + OpenOffice.
> Jak pod LTSP ma się sprawa z montowaniem napędów wymiennych,
> odtwarzaniem dźwięku itp?

dla gnome+oo mysle ze musisz liczyc min. 100mb pamieci na stanowisko
(fix me). p4 wedlug mnie powinien wystarczyc.

montowanie napedow dzieje sie tam dzieki supermount (automount?) takze
lokalne napedy sa podlaczne bezproblemo (fix me). wiecej szczegolow na
stronie ltsp.org

pozdrawiam
isdes

Przeboje na komorke...
Bartek Wrona, Ivan i Delfin, Kombii, Freestyler...
Sprawdz >> http://link.interia.pl/f187c <<