Re: Środowisk o graficzne o niskich wymaganiach

Stoi w sieci serwer którym się opiekuję, działa tylko dla kont
shellowych na lekcje informatyki. Na ile klientów może starczyć P4
2.2MHz + 512 MB RAMu? Jeśli już biorę takie rozwiązanie, to najchętniej
bym użył GNOME + OpenOffice.
Jak pod LTSP ma się sprawa z montowaniem napędów wymiennych,
odtwarzaniem dźwięku itp?

--
Andrzej "Łoś" Mendel
MC - Warszawa