Re: GG - jakoś nie mogę wystartować... (trochę długie wyszło)

Dnia poniedziałek, 16 maja 2005 11:03, Marcin Landowski napisał:
> Vi-tam
>
> Żonka zażądała GaduGadu. Zawsze uważałem, że normalnym ludziom coś
> takiego nie jest potrzebne... OK, myliłem się.

Wiatm!

Mozę trochę nie na temat, ale ja używam kadu
http://www.kadu.net/
Są paczki na debianka, sporo wtyczek, dużo możliwości konfiguracyjnych, które
nie są wymagane do "pierwszego" uruchomienia. Wystarczy wpisać UIN i
hasło :))

Nie korzystam na codzień z wszystkich możliwości (wysyłanie plików, rozmowy
głosowe- generalnie p2p), ale kiedyś sprawdzałem i wszystko działało. Acha
warto zwrócić uwagę na konfigurację firewalla do połączeń bezpośrednich.

pozdrawiam,

Krzysiek.