Re: Środowisk o graficzne o niskich wymaganiach

W liście z pon, 16-05-2005, godz. 00:33, Wojciech Ziniewicz pisze:
> xfce4 będzie idealne jeżeli nie odpalisz niczego zasobożernego bardzo.
> totalnie ligthweigtowy jest Icewm-lite po prostu. Tylko możliwości o
> wiele mniejsze.

a moze podejsc do tematu inaczej ? ja ostatnio sie przekonuje do
projektow typu ltsp (www.ltsp.org). moze z nich zrobic terminale dla
x'ow ? tylko potrzebujesz porzadny serwer. wtedy na nich moglbys odpalac
kde i np. openoffice'a w zaleznosci od parametrow serwera. tylko
niestety trzeba wydac duze pieniazki na serwer :/ ale poza tym
rozwiazanie super! wszystkie dane w jednym miejscu!

pozdrawiam
isdes

Znajdz swoja milosc na wiosne... >>> http://link.interia.pl/f187a