Re: zapytanie o plytke glowna..

On 11/05/05, Marek Bugaj <hipiss@megapolis.pl> wrote:
> mam takie pytanko
>
> zamiezam postawic serwerek z LTSP (taka mala pracownia..5kompow
> klienckich)
> do tego na tym kapie bedzie chodzilo DHCP moze routing/proxy
>
> zastanawiam sie nad plyta glowna i RAIDEM - softwerowym na SATA
> o ile procek p4 2,8 + 1GB ramu wystarczy to mam problem z doborem plyty
> glownej...
no cóż, dla kilku (ok 3-4) klientów z VNC i gnomem pod debianem mam
Athlon 2.2 Thoroughbred,
1 GB Hynix na dualu 450 MHz
płyta Z radem HARDWAREowym na SATA A7V880 By ASUS (wbudowany gb lan) .
koszt płyty 220 zł
koszt procka.. możńa sobie sprawdzić.. poniżej 200 zł.
Ram kupiłem za 400 zł (w końcu hynix :) ).

chodzi bez zarzutu chociaż ramu troche mało.

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com