zapytanie o plytke glowna..

mam takie pytanko

zamiezam postawic serwerek z LTSP (taka mala pracownia..5kompow
klienckich)
do tego na tym kapie bedzie chodzilo DHCP moze routing/proxy

zastanawiam sie nad plyta glowna i RAIDEM - softwerowym na SATA
o ile procek p4 2,8 + 1GB ramu wystarczy to mam problem z doborem plyty
glownej...

wybralem
ASUSa P5GD1-PRO, 915P, DualDDR400, SATA, RAID, GBLAN

czy ktos sie bawil ta plyta pod debim? mam nadzieje ze instalacja raidu

nie bedzie trudniejsza niz na pordutach intela. (md)

 czy ktos ewentualnie odradza jeje zakup bo np. cos niechce pracowac..
brak sterownikow, lub poprostu jest cos lepsiejszego w podobnej cenie?

pozdrawiam serdecznie

hipiss