Re: router+fierwall+neostrada(modemUSB)+boot dyskietka

na SDI mam freesco - www.freesco.org (po długich bojach z debianem -
wybrałem minidystrybucję

startuje z dyskietki, raczej na NEO powinno chodzić, sprawuje się dobrze
dysk owszem, można dać jakiś - fajnie bo cache'uje pliki :)

jak dasz procka Pentium a'la 80Mhz to nawet bez wentylatorka
pochodzi :)) i cichutko jest :)

do sprzętowego routera ma się to tak, że jest po prostu milsze - jak mi
się ktoś wbija to ban po IP i wsio smiga, a nie że mi łącze zwalnia bo
komuś się spodobało synflood'a albo coś innego zrobić :)

Piotr