Re: router+fierwall+neostrada(modemUSB)+boot dyskietka

On 09/05/05, Bartłomiej Grasza <bartgras@tlen.pl> wrote:

> Witaj,
> Nie wiem czy się nie mylę, ale chyba się na fdd to wszystko nie zmieści.
> Jest freesco do SDI i to się z ledwością mieści, ale do neostrady będziesz
> chyba potrzebował hdd, albo ktoś stąd doradzi Ci jakąś dystrybucję na CD.
>
> A tak w ogóle to jeśli chcesz mieć tam tylko router firewall i neo to kup
> sprzętowy router. Komputer będzie żarł więcej prądu więc inwestycja się
> zwróci za jakiś czas i będziesz miał ciszę w pomieszczeniu a nie jakiś
> buczący PC :)
jesta bardzo prosty sposób.
1.instalujesz sobie taki system który po rozruchu wszystko włącza co
potrzebujesz,
2. potem instalujesz bootcd który wypala ci bootowalny image twojegu
systemu na płytce (i bodajże wkłada go przy boocie do ramu)
3. voila, masz bootowalnego live-firewall-cośtam linuxa ze wszystkim na płycie.

Jeśli chodzi o dyskietke to nie ma to problemu jeśli chcesz to robić
NFSem Ja tak robiłem (oczywiście nie z neostradą ,a z voipowym
endpointem linuxowym ) . nie potrzebuejsz wtedy dysku w kompie i
wszystko łąduje się do (dużej ilości) ramu.

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz