wormux i debian

WItam.
Obiecalem synowi dzis wormsy i nic z tego nie wyszlo :(.
Zainstalowalem z paczek (thx to Fenio) wormuxy, zainstalowalem sterowniki do
nvidii, zaladowaly sie ladnie pokazalo sie logo nvidii, zagralismy w tuxkarta,
wiec dzialaja, uruchomilem wormixy - i koniec. Wormsy poinformowaly mnie ze
nie jest zaladowane wsparcie dla akceleracji sprzetowej. i ze wymagany jest
modul dri, ale zagladajac do /var/log/Xfree86.log:
(II) Loading /usr/X11R6/lib/modules/extensions/libdri.a
Za to zobaczylem cos co mnie zaniepokoilo:
(EE) Failed to load module "GLcore" (module does not exist, 0)

No ale o niego nie krzyczy.
Wormuxy sie uruchamiaja, tylko ostrzegaja mnie, ze musze miec naprawde szybka
maszyne, zeby cokolwiek zobaczyc, a ja mam durona 600 z 32mb karta nvidii.

O co mu chodzi? Instalowal ktos z Was juz wormuxy?

Pozdrawiam
Michał Prokopiuk

--
mailto: michal@linuxstuff.pl