Re: Sarge zamrożony!

On Sun, May 08, 2005 at 08:49:42PM +0200, Shrek wrote:

> 	A w związku z tym nasuwa się pytanie: jak traktować repozytoria
> testing? Czy wystarczy zmiana na sarge aby pozostać przy wersji
> stabilnej? Mam mieszane ustawienia: sarge/testing.

W /etc/apt/sources.list używaj sarge, a nie testing, bo inaczej po zmianie
na stable możesz szybko wylądować na kolejnym testing.

> Sądzę, że przez 2-3
> miesiące stabilny sarge będzie w przyzwoity ale obserwując od kilku lat
> gałąź testing jestem z niej zadowolony. Czy nowy testing będzie nazywał
> się 'sid'?

Kolejna wersja będzie się wabić etch. A sid jest zarezerwowane dla unstable
do usranej śmierci ;)

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Poland