Re: [Fwd: Re: dodawanie aktywatorów ]

Rav napisał.
> Michał Prokopiuk napisał(a):
>  > On Fri, 06 May 2005 17:02:11 +0200, Rav wrote
>  >> Witam , używam  dystrybucji  Fedora Core 3.0    ,  moje  okienka to
> gnome .
>  >> Podczas instalacji programów , często nie dodaje mi się żaden
> aktywator   do  paska ,  np .  mozilla thunderbird  jest odpalana albo z
> konsoli , albo  przez grzebanie w  systemie plików , a chciałbym miec ją
> w "Aplikacje" -> "internet"  jak dodac tam aktywator ? gdzie się to robi
> ? nie chce sam tam grzebać , aby czegos nie spaprać. Pozdrawiam  i
> zapraszam również na www.fedora.pl
> [...]
Witam.
Pod Aurox-em chyba bedzie tak samo. Aurox, to
lepsza Fedora gdyz po polsku i z kilkoma polskimi dodatkami.
Jezeli na Panelu inaczej na pasku zadan nie masz szuflady
najpierw trzeba ja zalozyc. Uwaga inne menuu otwiera sie
gdy klika sie prawym klikiem w gornej, lub srodkowej czesci
Panelu, inne w dolnej krawedzi.
Zakladanie szuflady.
1). Kliknac prawym klikiem w dolnej krawedzi Panelu.
2). Wybrac Dodaj do Panelu.
3). Wybrac Szuflada.
Zakladanie aktywatora i ikony skrotu w szufladzie.
1). Otworzyc szuflade klikajac w nowo zalozona komodke na Panelu.
2). Kliknac prawym klikiem na gore, lub srodek Panelu.
3) Wybrac Dodaj do Panelu.
4). Wybrac Akywator.
5). Kliknac w Brak ikony i jaa wybrac.
6). Dodac nazwe (opcjonalnie)
7). Dodac polecenie i w nim pelna sciezke do pliku uruchamiajacego
    np. /etc/eagle/bin/eagle (podaje z pamieciwiec moglem cos poylic)
    U mnie uruchamia Eagle, ktorego nazwalem Orzel do wykonywania
schematow
    elektronicznych.
8). Po otwarciu szuflady i kliknieciu w nowo zalozna ikonke urucomic
program.
Kurcze niezly ubaw gdy tu pytasz o Fedore. Miejmy nadzieje, ze pod
Debianem i
Gnome aktywatory i zuflady zaklada sie podobnie. Polecam
odwiedzic pod http://www.flug.org.pl FLUG i tu zapisac sie na
lista@flug.org.pl