Re: wydajność grafiki

Marcin Landowski napisał.
> No własnie nie, może z 2-letni LG 52X...
> No, ale z analizy mojego dmesg'a wyszło że płyta jest ciut starsza i
> kabel 80 nic mi nie da.
> Powtórzę expertyze kuzyna:
> Jeśli masz chipset i440 to zmiana nie ma sensu, jeśli i810 itd to
> niektóre z tych płyt miały montowany oddzielny kontroler ATA66-wtedy
> musi być 80-tka.  Z układów VIA to tylko miał ATA66 VIA Apollo Pro+ - do
> niego można dać taśmę 80-tkę - do całej reszty układów dedykowanych do
> P2 i P3 (i pochodnych celeronów) nie ma sensu gdyż standard ATA33 nie
> wymaga taśm 80-tek.
> [...]
Witam.
Jezeli fizycznie daje sie wlaczyc w gniazda plyty glownej i dyskow kabel
80 niczemu nie zaszkodzi. Co najwyzej pozostamnie bez wplywu.
Poniewaz te kable na zlaczach maja 1 otwor zaslepiony
moze on nie wchodzic do neiktorych plyt glownych i dyskow (niektorych
starszych
gdzie w ich gnaizdkach w tym miejscu rowneiz bedzie kolek.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0