Minispotkania Linuxowe Gdansk-2005.

Witam Wszystkich.
Juz wiosrna. Lato niedlugo. Wiec i juz czas robic letnie plany.
Ja tradycyjnie proponuje, zebysmy w czasie wakacji sie spotykali
w Gdansku. Poniewaz czas letni bardziej sprzyja wypoczynkowi
proponuje pobyt na plazy i wtedy jakies pogaduszki o Linuxe,
o komputeracch i takie, na ktore nam przyjdzie ochota.
Pozatym zwiedzanie Trojmiasta, a jezeli ktos przyjedzie samochodem i
bedzie wolne miejsce mozna by i pozwiedzac okolice np. ktoregos
ladnego letneigo dnia wybrac sie na Polwysep Helski.
Pobyt jak zwykle proponuje w Domu studenckim. Zwykle tu nieco
taniej niz w hotelach. Wiecej i juz jak widze tegoroczna oferta
pod http://www.pg.gda.pl/osiedle  Ze wzgledu na dogodna lokalizacje
proponuje
Domy studenckie nr, 5, 6, 7, 9 i 10 przy ul. Wyspianskiego.
Dom studencki nr. 11 w Gdansku - Brzeznie najblizej plazy
(mozna dojsc) jednak nienajlepsza komunikacja do innych
DS-ow, PKP, centrum. Od tych przy ul. Wyspianskeigo
do palzy ok. 10 min. jazdy tramwajem. Kilka Domow studeckich
ma pokoje na parterze z podjazdami dla osob niepelnosprawnych
poruszajacych sie na wozkach inwalidzkich.
Kazdy kto zechce przyjechac samemu  najlepiej telefonicznie (numery w
podanej witrynie) upewni sie co do aktualnosci oferty, dokona rezerwacji
i zalatwia zwiazanye z tym formalniosci. Na liscie proponuje
poinformowac,ze chce przyjecanc i
w jakim terminie. Ja przekaze do pozostalych grup i wtedy moze uda sie
znmalezc wiecej chetnych. Przyjemniej by bylo spotkac sie w wiekszych
grupkach jednak, to juz w duzej mierze zalezy od naszych checi i
mozliwosci.
Moze w ramach poszczegolnych LUG-ow udaloby sie poorganizowac przyjazdy
grupowe i wtedy moze udal;oby sie skorzystac ze znizek i w pobycie i
w przejazdach kolejowych. Od pewnego czasu i PKP wprowadza rozne
znizki. Wiecej o nich szukac pod http://www.pkp.pl i zwiazanych z nia
witrynach.
A moze by umawiac sie na grupowe przyjazdy samochodem. Pod
Domami studenckimi parkingi strzezony i niestrzezony.
Jezeli by sie udalo moze dolaczylibysmy do jakiegos letniego
spotkania w TLUG-u. Ach o czestszych spotankach rownieez
rozmawialem z Tomkiem w czasie Malego spotkanka, ktore
podobn ie jak rok temu wiaosna i latem propnuje w TLUG-u.
Mozemy korzystajac z lata rowneiz spotkac sie przy grillu.
No coz przyjemnie by bylo latem tak spedzic mile chwile w towarzystwie,
w ktrym mielibysmy o czym pogadac, porobilo by sie zdjecia.
Pozniej tak przyjemnie jest je umieszczac w Internecie.
O dotychczasowych Minispotkanaich Linuxowych  mam wlasna witryne pod
http://www.idn.org.pl/users/kzubik/linux/minispotkania.html
Jak by bylo przyjjemnie ja powiekszyc. Dotad odbyly sie
4 Minispotkania. Wiec Piate Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2005
mozna by uznac jako maly jubileusz. Wiec zapraszam i spotykajmy
sie latem w Gdansku. :) Dla odmiany wybrac sie nad morze.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0