Re: wydajność grafiki

Marcin Landowski napisał.
> Hm...  U mnie ten układ powstał w sposób "naturalny" - na początku był
> HDD i CD na jednej taśmie, i dopiero w zeszłym roku dołożyłem
> nagrywarkę.  W sumie nigdy nie było żadnych problemów. 3 m-ce temu
> zmieniłem 10G Fuji na 80G Seagate. Też nie spowodowało to żadnych
> skutków ubocznych (poza tym, że przez tydzień nie mogłem zmusić kompa do
> pracy, bo działy sie cyrki ;-).  Jedynie ta wydajność grafiki mnie
> niezadowala.
> Prawie w ogóle nie kopiuję. Wypalarka służy mi jedynie do backupów i
> przenoszenia danych.
> [...]
Witam.
Oj pewnie masz jakas malo ciekawa obudowe. Bardzo niedobre
jest boczny ucisk na pamieci obudowa CD, lub napietymi kablami.
Hm. Moze by pomyslec o zmianie obudowy. Uciskajac na pamieci mozna nie
tylko je uszkodzic ale nawet plyte glowna. Te zlacza DIMM i DDR
wyjatkowo delikatne. Pozatym w wyniku zbyt ciasnego upakowania moga
latwiej przenikac zaklocajace przydzwieki z poszczegolnych blokow
komputera. Te kable 80-zylowe do dyskow twardych maja te dodatkowe zyly
jako dodatkowe ekranowanie pomniejszajace przenikanie sygnalow pomiedzy
zylami sygnalowymi a one tym silniejsze im wyzsze ich czestotliwosci
wynikajace z szybszej transmisji danych.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0